OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum - rozstrzygnięty
Wójt Gminy Domaszowice ogłasza otwarty i konkurencyjny
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum
Wymiar czasu pracy : pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe,
2) posiadanie obywatelstwa polskiego,
3) korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
5) cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
6) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
7) znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej i archiwum.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) staż pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu,
2) wysoka kultura osobista,
3) odporność na stres,
4) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność.
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie kancelarii Urzędu Gminy zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- prowadzenie sekretariatu Wójta i Urzędu,
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji z zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- redagowanie pism,
- zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne, środki czystości i inne,
- obsługa centrali telefonicznej, faksu i centrali radiofonicznej,
- prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
- koordynowanie spraw związanych z naradami organizowanymi przez Wójta Gminy i kierownictwo Urzędu,
- przyjmowanie interesantów oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, bądź
kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku,
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Domaszowice,
4) wynagrodzenie wypłacane do 28 dnia każdego miesiąca,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kwestionariusz osobowy,
6) pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w maju 2012 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Domaszowice w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice, pokój Nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum” w terminie do 15 czerwca 2012 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Anna Bodzioch – Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, tel. 077 410 82 50, wew. 111 (inf. merytoryczne oraz formalne związane z dokumentacją konkursową).
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
Wójt Gminy
/-/ Zenon Kotarski
Domaszowice, 04.06.2012 r.
Lista osób spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu
W odpowiedzi na konkurs wpłynęło 12 ofert. Wszystkie oferty spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Osoby, które zakwalifikowały się na rozmowę kwalifikacyjną to:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
1 |
Marzena Balicka |
Włochy |
2 |
Karolina Gogół |
Nowa Wieś Książęca |
3 |
Agnieszka Kunaszewska |
Wołczyn |
4 |
Lucyna Matejuk-Abdalla |
Wierzbica Dolna |
5 |
Magdalena Mielach |
Skarbimierz |
6 |
Beata Mróz |
Domaszowice |
7 |
Maciej Oscenda |
Skoroszów |
8 |
Malwina Pawlicka |
Byczyna |
9 |
Anna Rygiel |
Namysłów |
10 |
Marzena Wasiak |
Namysłów |
11 |
Bernadeta Zawadzka |
Woskowice Górne-Świbne |
12 |
Justyna Ziomek-Tronina |
Namysłów |
Domaszowice, 2012.06.20
Informacja
Informujemy, że rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami na stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum odbędzie się 26 .06.2012 r. (wtorek) o godz. 9.00 w sali narad Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 24A, 46-146 Domaszowice.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
Ewelina Moniuszko-Czuczwara
Informacja o wyniku naboru na stanowisko ds kancelaryjnych.pdf (30,21KB)
Protokół z naboru na stanowisko ds kancelaryjnych.pdf (76,18KB)
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Domaszowice |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Anna Bodzioch |
Data wytworzenia: | 2012-06-04 |