OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - ds. wymiaru podatku - rozstrzygnięty
Informacja o wyniku naboru - stanowisko ds. wymiaru podatku.pdf (39,03KB)
Protokół z naboru - stanowisko ds. wymiaru podatku.pdf (66,14KB)
Lista osób spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – ds. wymiaru podatku.
W odpowiedzi na ogłoszony konkurs wpłynęła jedna oferta. Oferta spełniła kryteria formalne określone w ogłoszeniu.
Osoby, które zakwalifikowały się na rozmowę kwalifikacyjną:
L.P. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
1. |
Jacek Majcher |
Domaszowice |
Informacja o rozmowie kwalifikacyjnej
Informujemy, że rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem na stanowisko ds. wymiaru podatku odbędzie się 17 października 2016 r. (poniedziałek) o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 24, 46-146 Domaszowice.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
Janusz Tryk
USC.2110. 3.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Domaszowice ogłasza otwarty i konkurencyjny
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. wymiaru podatku w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Domaszowice
Wymiar czasu pracy : pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
- znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, Ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku od środków transportowych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do wymienionych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
- dyspozycyjność,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. wymiaru podatku.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- preferowany kierunek studiów Ekonomia, Prawo lub Administracja
- doświadczenie pracy w organach podatkowych bądź w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
- wysoka kultura osobista.
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- Wymiar podatków i opłat lokalnych (w tym opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi) za wyjątkiem podatku od środków transportowych.
- Prowadzenie rejestru przypisów oraz odpisów podatków i opłat lokalnych.
- Prowadzenie rejestru podań i odwołań w sprawach wymiaru, umorzenia, zastosowania ulg, przesunięcia terminu płatności lub rozłożenia na raty podatków.
- Prowadzenie rejestru zeznań podatkowych oraz informacji podatkowych i pomoc przy ich wypełnianiu.
- Prowadzenie i aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
- Przygotowywanie projektów uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych.
- Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem i określeniem wymiaru podatków.
- Przygotowywanie zaświadczeń o dochodowości, użytkach, niezaleganiu w podatkach, dotyczących ubezpieczeń w KRUS oraz innych zaświadczeń.
- Sprawowanie kontroli powszechności opodatkowania i podstawy jego wymiaru (kontrola deklaracji).
- Przygotowywanie decyzji w sprawie ulg z tytułu zakupu gruntów i odłogowanie, ulg inwestycyjnych, rozłożenia na raty oraz umorzeń podatku.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw oraz zakresu pomocy publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowywanie informacji w zakresie podatków i opłat lokalnych potrzebnych przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych oraz informacji udostępnianej zgodnie z przepisami prawa do publicznej wiadomości.
- Przyjmowanie i rejestrowanie w stosownym programie komputerowym wniosków wraz z wymaganymi dokumentami (fakturami) składanymi przez producentów rolnych o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Domaszowice,
4) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
6. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. sierpień 2016 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Domaszowice w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznychi posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice, pokój nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. wymiaru podatku” w terminie do 7 października 2016 r. do godz. 15.30.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Janusz Tryk – Skarbnik Gminy, tel. 077 410 82 50, wew. 103 (informacje merytoryczne) i Anna Bodzioch – Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego tel. 077 410 82 50 wew. 105 (informacje formalne związane z dokumentacją konkursową).
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016, r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902).
Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Domaszowice www.bip.domaszowice.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.domaszowice.pl.
Wójt Gminy
/-/ Zenon Kotarski
Domaszowice, 26.09.2016 r.