OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - ds. wymiaru podatku - Rozstrzygnięty
USC. 2110.1.2016 Domaszowice, 2016.02.19
Lista osób spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatku
W odpowiedzi na konkurs wpłynęły cztery oferty. Jedna oferta spełniła kryteria formalne określone w ogłoszeniu, natomiast trzy oferty nie spełniły tych kryteriów.
Podaję do wiadomości listę kandydatów spełniających wymogi formalne, określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatku, które zakwalifikowały się na rozmowę kwalifikacyjną:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
1 |
Jacek Majcher |
Domaszowice
|
Informacja o rozmowie kwalifikacyjnej
Informujemy, że rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami na stanowisko ds. wymiaru podatku odbędzie się 23 stycznia 2016 r. (wtorek) o godz. 13.00 w sali narad Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 24A, 46-146 Domaszowice.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
Alicja Piasecka
NR.USC.2110.1.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Domaszowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. wymiaru podatku w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Domaszowice
Wymiar czasu pracy: pełny etat na czas określony (na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika samorządowego)
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
- znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, Ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku od środków transportowych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
- dyspozycyjność,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. wymiaru podatku.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- preferowany kierunek studiów Ekonomia lub Prawo lub Administracja
- doświadczenie pracy w organach podatkowych bądź w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
- odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
- wysoka kultura osobista.
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie:
- wymiar podatku od nieruchomości,
- wymiar podatku rolnego,
- wymiar podatku leśnego,
od osób fizycznych i osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych; - współpraca z ewidencją gruntów, ewidencją ludności oraz innymi jednostkami w toku
prowadzonego postępowania administracyjnego; - przygotowywanie decyzji wymiarowych, umorzeniowych, przesuwania terminów
płatności, rozłożenia na raty; - przygotowywanie projektów uchwał w zakresie podatków i opłat lokalnych;
- prowadzenie spraw ulg i zwolnień ustawowych;
- sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru podatków i opłat;
- przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat;
- prowadzenie kontroli podatkowej u podatników;
- prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną de minimis dla przedsiębiorców i rolników;
- sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy de minimis przedsiębiorcom i rolnikom;
- wydawanie zaświadczeń o pomocy de minimis;
- prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego rolnikom.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Domaszowice,
4) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
6. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. styczniu 2016 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Domaszowice w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.),
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice, pokój Nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. wymiaru podatku” w terminie do 15 lutego 2016 r. do godz. 15.30.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Sylwia Matuszek - w zastępstwie Skarbnika Gminy, tel. 077 410 82 50, wew. 117 (informacje merytoryczne) i Anna Bodzioch - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego tel. 077 410 82 50 wew. 105 (informacje formalne związane z dokumentacją konkursową).
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014, r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202 z późn. zm.).
Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Domaszowice www.bip.domaszowice.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.domaszowice.pl.
Wójt Gminy
/-/ Zenon Kotarski
Domaszowice, 05.02.2016 r.