OGŁOSZENIE O WOLNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - rozstrzygnięty
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Domaszowice ogłasza otwarty i konkurencyjny
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Wymiar czasu pracy : pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) wykształcenie co najmniej średnie, preferowane ekonomiczne, z zakresu rachunkowości lub dziedzin pokrewnych,
2) posiadanie obywatelstwa polskiego,
3) korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
5) cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
6) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
7) znajomość przepisów prawa o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) staż pracy w księgowości,
2) znajomość zasad prowadzenia księgowości,
3) znajomość programów finansowo-księgowych,
4) odpowiedzialność,
5) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
6) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole.
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1) Prowadzenie księgowości budżetowej oraz wszelkich urządzeń księgowych z tym związanych w formie elektronicznej i papierowej.
2) Uzgadnianie sald.
3) Ubezpieczanie majątku trwałego.
4) Kompletowanie dokumentacji i księgowanie w urządzeniach księgowych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych syntetycznie.
5) Sporządzanie na urządzeniach księgowych sprawozdań kwartalnych, półrocznych i rocznych, przesyłanie ich w formie elektronicznej oraz archiwizacja na odpowiednich nośnikach.
6) Kompletowanie dokumentacji dowodów księgowych.
7) Rozliczanie inwentaryzacji.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kwestionariusz osobowy,
6) oświadczenie pisemne o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice, pokój Nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. księgowości budżetowej” w terminie do 22 kwietnia 2009 roku.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Barbara Bednarz – Skarbnik Gminy, tel. 077 410 82 50, wew. 103 (inf. merytoryczne) i Dagmara Bak – Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich, tel. 077 410 82 50 wew. 111 (inf. formalne związane z dokumentacją konkursową).
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
Wójt Gminy
/-/ Zenon Kotarski
Domaszowice, 10.04.2009r.
____________________________________________________________
Lp.
|
Imię i Nazwisko
|
Miejsce zamieszkania
|
1
|
Borkowska Beata
|
Domaszowice
|
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wójt Gminy Domaszowice informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice do zatrudnienia na
Stanowisku ds. księgowości budżetowej
wybrana została Pani Beata Borkowska, zamieszkała w Domaszowicach.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Beata Borkowska spełniła wymagania wskazane w ogłoszeniu o naborze, wykazała się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na stanowisku ds. księgowości budżetowej. Kandydatka legitymuje się wykształceniem ekonomicznym (technik ekonomista), ukończyła szkołę policealną w zawodzie technik ekonomista – finanse i rachunkowość. Wykazała się także stażem pracy w księgowości w zakresie kadrowo-płacowym.
Nabór przeprowadzono na podstawie analizy wykształcenia i dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej kandydatki oraz w oparciu o rozmowę kwalifikacyjną, podczas której kandydatka udzielała odpowiedzi na zadawane przez członków komisji pytania z zakresu: ustroju samorządu gminnego, nadzoru nad samorządem, budżetu gminy, dochodów i wydatków budżetowych, klasyfikacji budżetowej, dekretacji faktur, listy płac.
Domaszowice, 29.04.2009r.
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Domaszowice |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | Dagmara Bak |
Data wytworzenia: | 2009.04.10 |