Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dowozy i opiekę nad dziećmi w roku kalndarzowym 2013 - rostrzygnięty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.docx (19,67KB)
Gmina Domaszowice
ul. Główna 26
46-146 Domaszowice
OR.271.2.2012
Domaszowice 17.12.2012 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Numer ogłoszenia 515420 – 2012; data zamieszczenia 17.12.2012
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych na: „Przewozy i opieka nad dziećmi i uczniami zamieszkałymi na terenie Gminy Domaszowice w czasie dowozu do szkół i przedszkola w roku kalendarzowym 2013”
1. Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiającym jest Gmina Domaszowice, w imieniu której występuje
Wójt Gminy Domaszowice
ul. Główna 26
46-146 Domaszowice
NIP 752-13-73-411
REGON: 531413136
http: www.domaszowice.pl
e-mail:
tel. 77 4108 250 fax. 77 4108 250
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Rodzaj zamówienia: usługi
2. Określenie trybu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
3. Informacja o zamieszczeniu ogłoszenia w biuletynie zamówień publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 grudnia 2012 r.
4. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej Urzędu Gminy Domaszowice www.domaszowice.pl w dniu 17 grudnia 2012 r.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zawierającą opis sposobu przygotowania oferty, przedmiot zamówienia, formularz ofertowy i inne załączniki można odebrać po uprzednim złożeniu wniosku z danymi teleadresowymi osobiście w Urzędzie Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice. SIWZ jest bezpłatna.
5. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i opieka nad dziećmi i uczniami w czasie przewozu z miejsca zamieszkania do szkół i przedszkola z terenu Gminy Domaszowice i z powrotem ze szkół i przedszkola do miejsca zamieszkania dzieci i uczniów w roku kalendarzowym 2013.
Przewozy będą się odbywać w dni nauki szkolnej i funkcjonowania przedszkola.
Wykonawca musi posiadać taką liczbę pojazdów przeznaczonych do przewozu dzieci aby zapewnić przewóz wymaganej liczby dzieci na danej trasie oraz musi zapewnić dowozy w przypadku awarii pojazdu. Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien nastąpić do 30 min.
Zmiana liczby dzieci +/- 5 do prognozowanej nie będzie wymagała zmian w trasie i liczbie przejazdów.
Zamawiający poniesie koszty przewozu dzieci po trasach a nie poniesie kosztów dojazdu przewoźnika do początku i od końca trasy.
Dzieci powinny być dowożone do szkół i przedszkola najkrótszą trasą w jak najkrótszym czasie jednak nie później niż 10 minut przed rozpoczęciem zajęć, które rozpoczynają się następująco:
1. w Zespole Gimnazjalno- Szkolnym w Domaszowicach od godziny 8.00,
2. w Szkole Podstawowej w Polkowskiem od godziny 8.15,
3. w Publicznym Przedszkolu w Domaszowicach nie później niż od godziny 9.00, odwóz dzieci z przedszkola nie może nastąpić wcześniej jak o godzinie 14.00.
Dzieci będą odbierane z poszczególnych miejscowości:
Trasa Nr 1
- Woskowice Górne, Świbne, Polkowskie, Włochy, Dziedzice, Domaszowice długość trasy 13 km, liczba dzieci: 50,
- Domaszowice, Zofijówka, Nowa Wieś, Wielołęka, Domaszowice (ZGS i przedszkole) długość trasy 11 km, liczba dzieci: 27,
- Domaszowice, Dziedzice, Włochy, Polkowskie długość trasy 7 km, liczba dzieci: 17.
Trasa Nr 2
- Siemysłów, Zalesie do Domaszowic (ZGS i przedszkole) długość trasy 7,5 km liczba dzieci: 53,
- Domaszowice, Sułoszów, Gręboszów, Strzelce ,Domaszowice (ZGS i przedszkole) długość trasy 21 km, liczba dzieci: 51,
- Domaszowice, Strzelce, Domaszowice (ZGS i przedszkole) długość trasy 10 km liczba dzieci: 50.
Kursy powrotne z Zespołu Gimnazjalno-Szkolnego powinny odbywać się trzy razy w ciągu dnia do poszczególnych miejscowości:
Trasa Nr 1
- Domaszowice, Nowa Wieś, Wielołęka, Dziedzice, Włochy, Polkowskie, Świbne, Woskowice Górne długość trasy 21 km, liczba dzieci:77 (odwóz trzy razy w ciągu dnia)
Trasa Nr 2
- Domaszowice, Siemysłów, Zalesie, Strzelce, Gręboszów, Sułoszów długość trasy 23 km, liczba dzieci: 154 (odwóz trzy razy w ciągu dnia)
- Polkowskie, Włochy długość trasy 7 km, liczba dzieci: 17. Odbiór dzieci tej trasy odwożone drugim kursem.
Godziny powrotu w poszczególnych dniach:
- 12.30, 13.20 i 14.15 w poniedziałek, czwartek i piątek,
- 12.30, 13.20 i 15.10 we wtorek i środę.
Dzieci z Publicznego Przedszkola w Domaszowicach odbierane będą ostatnim kursem i odwożone do miejscowości zamieszkania.
Ogółem liczba dowożonych dzieci : 248. Długość tras 208,5 km dziennie.
Dzieci mogą przebywać w pojeździe maksymalnie godzinę od momentu rozpoczęcia kursu-trasy do momentu zakończenia.
1. W indywidualnych przypadkach w trakcie roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonania usługi na przykład: odpracowanie w sobotę dnia wolnego.
2. Pojazdy muszą posiadać miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych dzieci i muszą być wyposażone w sprawną instalację grzewczą oraz powinny posiadać, zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednie oznakowanie pojazdu do przewozu dzieci.
3. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia dowożonych dzieci od następstw nieszczęśliwych wypadków.
4. Na wykonawcy usługi spoczywa obowiązek ponoszenia kosztów utrzymania pojazdów w szczególności kosztów paliwa, kosztów eksploatacji i napraw, zatrudnienia i szkolenia kierowców i opiekunów posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonywania wymienionych czynności.
5. Pojazdy wykonujące usługę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualny przegląd techniczny.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
60000000-8 Usługi transportowe ( z wyłączeniem transportu odpadów)
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umów. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji usługi) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy.
Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie usługi.
6. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia w okresie od 02.01.2013 r. do 31.12 .2013 r.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1) uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca w celu spełnienia ww. warunku musi wykazać posiadanie aktualnej licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób.
2) wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca w celu spełnienia ww. warunku musi wykazać co najmniej 2 referencje potwierdzające świadczenie usług o podobnej działalności tj. przewóz dzieci lub osób.
3) potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.
4) osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5) sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca przedłoży polisę ubezpieczeniową.
W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.. 1 i 2 ustawy.
9. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy
9.1 W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy,
2. koncesja, zezwolenie lub licencja
9.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
9.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10. Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: nie dotyczy
11. Inne dokumenty:
1. Wypełniony formularz oferty.
2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę *.
3. Określenie części zamówienia, którą Wykonawca powierzy podwykonawcy.
4. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
12. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
13. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
14. Zaliczki:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:
- cena brutto za 1 km - 100% (najniższa cena)
16. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać (przesyłać) w zamkniętych kopertach w pok. Nr 1 (Sekretariat)
Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26 ,46-146 Domaszowice.
Koperty mają posiadać w lewym górnym rogu dane teleadresowe Wykonawcy i być zaadresowane według poniższego wzoru:
Gmina Domaszowice ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice Oferta na przetarg nieograniczony „Przewozy i opieka nad dziećmi i uczniami zamieszkałymi na terenie Gminy Domaszowice w czasie dowozu do szkół i przedszkola w roku kalendarzowym 2013 ” nie otwierać przed 27 grudnia 2012 r. godz.11.00.
Termin składania ofert upływa dnia 27 grudnia 2012 r. o godz. 10:00.
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego w art. 84 ust. 2 ustawy. (W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zamawiający niezwłocznie zawiadamia wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwraca ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania).
Otwarcie ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 27 grudnia 2012 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego – sala narad Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 24, 46-146 Domaszowice.
17. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
18. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
19. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów.
20. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na którą będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie będzie stosował aukcji elektronicznej.
21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
22. Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego w zakresie dowozu i odwozu dzieci.
- Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmiany stawek VAT.
23. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programów ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
24. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
25. Osoby upoważnione do kontaktów
Uprawnionymi osobami do kontaktów z Wykonawcami są:
- w zakresie procedury przetargowej: Anna Bodzioch: tel. 77 4108 250 Urząd Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
- w zakresie przedmiotu zamówienia: Katarzyna Sławska tel. 77 4108 250 Urząd Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
w godzinach pracy urzędu od 7.30 do 15.30.
Wójt Gminy Domaszowice
mgr Zenon Kotarski
OR. 271.2.2012
Domaszowice 2012.12.27
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
1. Działając na podstawie art. 92 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) informuję, że Zamawiający: Gmina Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Przewozy i opieka nad dziećmi i uczniami zamieszkałymi na terenie Gminy Domaszowice w czasie dowozu do szkół i przedszkola w roku kalendarzowym 2013” przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, który odbył się w dniu 27 grudnia 2012 r. (ogłoszenie o przetargu ukazało się w BZP nr 515420 - 2012 w dniu 17 grudnia 2012 r.)
Na zadanie wybrano ofertę: nr 1
Transport Osobowy Przewóz Dzieci
Usługi Turystyczne
Stanisław Nalepa
46-112 Świerczów, ul. Brzeska 2B
Uzasadnienie wyboru wykonawcy: Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę zgodną z wszystkimi wymogami postawionymi w siwz, oferta otrzymała maksymalną liczbę 100 punktów w ramach zastosowanego kryterium: cena
Cena wybranej oferty ; 4,32 zł brutto za 1 km (słownie: cztery złote trzydzieści dwa grosze)
2. Liczba otrzymanych ofert - 2,
z których odrzucono – 0, wykluczono – 0,
3. Kryteria oceny ofert: oferowana cena - 100%
4.Wykonawcy nie wykluczeni i nie odrzuceni
Oferta Nr 2
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Namysłowie Sp. z o.o. Namysłów,
ul. Bohaterów Warszawy 29, 46-100 Namysłów
Wykonawca złożył ofertę zgodną z wszystkimi wymogami postawionymi w siwz, oferta otrzymała 90,38 punktów w ramach zastosowanego kryterium: cena
Oferowana cena – 4,78 zł brutto za 1 km (słownie: cztery złote siedemdziesiąt osiem groszy).
5. Termin podpisania umowy
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisania w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Dziękujemy Wykonawcom za złożone w niniejszym postępowaniu oferty.
Prosimy o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania niniejszej informacji.
Wójt Gminy Domaszowice
mgr Zenon Kotarski
zmiana SIWZ zmiana umowy.doc (33,00KB)
formularz ofertowy.docx (18,87KB)
UWAGA!
- dodano załacznik zmieniający SIWZ oraz umowę
- dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty
- dodano informację o udzieleniu zamówienia