OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - ds. gospodarki komunalnej i zagospodarowania przestrzennego - rozstrzygnięty
Informacja o wyniku naboru.pdf (95,77KB)
Domaszowice, 2016.12.13
Protokół
z pierwszego etapu konkursu
z komisyjnego otwarcia ofert na stanowisko ds. gospodarki komunalnej
i zagospodarowania przestrzennego
W dniu 13 grudnia 2016 r. komisja konkursowa w składzie:
- Tomasz Dłubak – przewodniczący komisji
- Marta Morga – członek
- Ireneusz Żyła – członek
dokonała komisyjnego otwarcia i oceny formalnej ofert jakie wpłynęły do Sekretariatu Urzędu Gminy Domaszowice. W odpowiedzi na konkurs na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i zagospodarowania przestrzennego wpłynęły 1 oferta.
Komisja zapoznała się z dokumentami złożonymi przez kandydatów na stanowisko ds. gospodarki komunalnej i zagospodarowania przestrzennego, dokonała analizy dokumentów aplikacyjnych i stwierdziła, że oferta spełniła kryteria formalne określone w ogłoszeniu
- Pani Aleksandra Dąbrowska-Mazur
Następnie Komisja ustaliła listę kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu.
Lista osób spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu i dopuszczonych do drugiego etapu konkursu:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
1 |
Aleksandra Dąbrowska-Mazur |
Domaszowice |
Komisja postanowiła, że w drugim etapie konkursu przeprowadzona będzie rozmowa kwalifikacyjna, która odbędzie się 28 grudnia 2016 r. o godz. 12.00 w sali narad Urzędu Gminy Domaszowice.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
Tomasz Dłubak
USC.2110. 4.2016
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Domaszowice ogłasza otwarty i konkurencyjny
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
1. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Gminy Domaszowice
Wymiar czasu pracy : 1/2 etatu
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek budownictwo ogólne, architektura
- umiejętność analizowania dokumentacji technicznej- projektów budowalnych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
znajomość przepisów prawa, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta,
- dyspozycyjność,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. gospodarki komunalnej i zagospodarowania przestrzennego.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- co najmniej
- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
- odporność na stres,
- umiejętność samodzielnej pracy, operatywność, komunikatywność i dyspozycyjność,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność,
- umiejętność zachowania życzliwości i uprzejmości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami i interesantami,
- prawo jazdy kategorii B.
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
I . W zakresie gospodarki komunalnej:
1) Koordynowanie działań związanych z tworzeniem warunków dla zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej.
2) Koordynowanie działań związanych z tworzeniem gminnego zasobu mieszkaniowego,
3) Koordynowanie działań związanych z zapewnieniem lokali socjalnych i lokali zamiennych, a także zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych gospodarstw domowych o niskich dochodach.
4) Przygotowywanie umów o odpłatne używanie lokalu i umów najmu.
5) Naliczanie czynszu za wynajem lokali oraz rozliczanie kosztów centralnego ogrzewania.
6) Przygotowywanie zarządzeń Wójta Gminy w sprawie ustalenia stawki czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej dla lokali będących własnością gminy, wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy i innych przewidzianych w ustawie.
7) Nadzór nad zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla mieszkańców Gminy.
8) Informowanie mieszkańców o jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
9) Przygotowywanie zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowe oczyszczanie ścieków.
10) Przygotowywanie uchwały Rady Gminy w sprawie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków obowiązującego na terenie gminy, w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków oraz innych uchwał przewidzianych w ustawie.
11) Planowanie i organizacja zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe na obszarze gminy.
12) Planowanie oświetlenia miejsc publicznych i dróg znajdujących się na terenie gminy.
13) Rozliczanie oświetlenia ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie gminy.
14) Opracowywanie projektu założeń do planu i projektu planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe i przygotowanie uchwał Rady Gminy w tych sprawach.
15) Koordynowanie prac związanych z budową kanalizacji na terenie gminy.
16) Planowanie, finansowanie oraz realizacja inwestycji gminnych.
II . W zakresie zagospodarowania przestrzennego:
1) Koordynowanie działań związanych z kształtowaniem polityki przestrzennej gminy, w tym: uchwalanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmian, a także przygotowywanie odpowiednich w tym zakresie uchwał Rady Gminy.
2) Koordynowanie prac związanych z powoływaniem gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej jako organu doradczego wójta oraz ustalanie jej regulaminu.
3) Udostępnianie do wglądu studium i miejscowych planów oraz wykonywanie z nich wypisów i wyrysów.
4) Prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę i gromadzenie materiałów z nimi związanych.
5) Dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, ocenianie postępów w opracowywaniu planów miejscowych i opracowywanie wieloletnich programów ich sporządzania.
6) Przygotowywanie uchwał Rady Gminy w sprawie aktualności studium i planów miejscowych w przypadku uznania ich za nieaktualne.
7) Naliczanie i prowadzenie dokumentacji związanej z opłatami „planistycznymi” i odszkodowaniami dotyczących wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości po uchwaleniu planów miejscowych.
8) Prowadzenie postępowania, przygotowywanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prowadzenie rejestru tych decyzji.
9) Prowadzenie postępowania, przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i prowadzenie rejestru tych decyzji.
III. W zakresie ochrony zabytków:
1) Koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem gminnego programu opieki nad zabytkami, przygotowywanie odpowiedniej uchwały Rady Gminy oraz sprawozdań z realizacji tego programu.
2) Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków objętych wojewódzką ewidencją zabytków.
3) Przyjmowanie zawiadomień o odkryciu przedmiotów o wartości zabytkowej lub archeologicznej i zawiadamianie o tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
4) Uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń i opinii od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
5) Sprawowanie opieki nad zabytkami, koordynowanie finansowania prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, do którego tytuł prawny ma gmina.
6) Przygotowywanie uchwał Rady Gminy w sprawie utworzenia parku kulturowego.
7) Wnioskowanie o przyznanie dotacji celowej na dofinansowanie prac konserwatorskich przy zabytkach.
8) Przygotowywanie wniosków o przyznanie odznaki „Za opiekę nad zabytkami” osobom zasłużonym.
IV. W zakresie cmentarzy:
- Koordynowanie prac związanych z zakładaniem, rozszerzaniem i zamykaniem cmentarzy komunalnych oraz przygotowywanie uchwał Rady Gminy w tych sprawach.
- Koordynowanie prac związanych z utrzymywaniem i zarządzaniem cmentarzami Komunalnymi.
- Przygotowywanie decyzji o użyciu terenu cmentarnego na inny cel w przypadkach wskazanych w ustawie.
- Zapewnienie opieki i pielęgnowanie grobów i cmentarzy wojennych.
- Dozór oraz w miarę potrzeby nadzór nad wykonywaniem remontów grobów i cmentarzy wojennych.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) Praca na 1/2 etatu.
2) Praca o charakterze biurowym, wymagająca częstego kontaktu z interesantami oraz z różnego rodzaju instytucjami.
3) Praca w godzinach od 7:30 do 11:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze).
4) Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Domaszowice.
5) Wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym.
6) Praca przy komputerze.
6. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. październik 2016 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Domaszowice w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
7. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- pisemne oświadczenie o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznychi posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice, pokój nr 1 (Sekretariat) z dopiskiem „Nabór na Stanowisko ds. gospodarki komunalnej i zagospodarowania przestrzennego” w terminie do 6 grudnia 2016 r. do godz. 15.30.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela Ireneusz Żyła – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego tel. 077 410 82 50 wew. 115.
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016, r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016, poz. 902).
Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Domaszowice www.bip.domaszowice.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.domaszowice.pl.
Wójt Gminy
/-/ Zenon Kotarski
Domaszowice, 24.11.2016 r.